Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Πάσχα 2007

κλικ πάνω στην εικόνα για μεγένθυνση

Μετά τις διακοπές του Πάσχα, βάλαμε μια έκθεση σε παιδιά δημοτικού με θέμα:
"Πως πέρασα στις διακοπές του Πάσχα".
Μια από τις εκθέσεις ήταν και η παρακάτω από παιδί τετάρτης δημοτικού:

Φέτος το πάσχα πήγαμε στο χωριό της γιαγιάς.
Το χωριό της γιαγιάς είναι η Επανομή.
Πολύ μου αρέσει η Επανομή. Εκεί βρίσκω πολλούς φίλους, και παίζουμε μπάλα στους δρόμους. Αλλά φέτος χτίσανε και δίπλα στο σπίτι μας και πιο δίπλα και πιο δίπλα πολλά μεγάλα σπίτια, τις πολυκατοικίες και μαζεύτηκαν πολλά αμάξια και δεν μπορούμε να παίξουμε. Και γέμισαν και λακκούβες οι δρόμοι. Από τις βροχές λένε. Φτιάξανε και γήπεδα ποδοσφαίρου με γκαζόν και τένις, αλλά πρέπει να πληρώσεις για να παίξεις και εμάς δεν μας παίζουν οι μεγάλοι. Και δεν έχει τίποτα άλλο να κάνουμε. Και έτσι μένουμε σπίτι μας και παίζουμε πλέϊ στέϊσον και κομπιούτερ Καμιά φορά πάμε στο δημοτικό σχολείο και παίζουμε, αλλά κάποια φορά κάποιος το κλείδωσε και του έβαλε ψηλά σύρματα για να μην περνάμε και να μην παίζουμε μέσα. Παιδικές χαρές δεν έχει.
Το μεγάλο Σάββατο, το βράδυ, πήγαμε στην εκκλησία από την αρχή. Σε εκείνη την εκκλησία που το βράδυ μοιάζει με μπαράκι...
Μια φίλη του αδερφού μου την διώξανε και την έβγαλαν έξω από την εκκλησία γιατί φορούσε κραγιόν και μετά αυτή έκλαιγε συνέχεια.
Μετά είπαμε το Χριστός Ανέστη.
Το είπε ο παπάς πιο μπροστά από την άλλη εκκλησία. η άλλη εκκλησία είχε πυροτεχνήματα όμως, αλλά η δικιά μας τίποτα.
Η γιαγιά μας κράτησε μέχρι τις 2 τα χαράματα στην εκκλησία γιατί λέει έτσι πρέπει, αυτό είναι το σωστό. Αυτό που είπε ο παπάς δηλαδή. Γιατί για μένα το σωστό ήταν να πάμε να φάμε, γιατί πεινούσα πάρα πολύ και δεν άντεχα άλλο.
Στην εκκλησία μας μοίρασαν αυγά στο τέλος, αλλά εγώ από τα νεύρα μου το έσπασα στο έδαφος κλαίγοντας για να φύγουμε.

Μετά πήγαμε στο σπίτι και φάγαμε. Πολύ ωραία η μαγειρίτσα. Βέβαια εγώ την Μεγάλη Παρασκευή έφαγα πατάτες τηγανιτές, αλλά δεν το είπα παραέξω γιατί η γιαγιά λέει είναι αμαρτία. Εκεί κατάλαβα ότι οι πατάτες είναι αμαρτία και αποφάσισα να αμαρτάνω συνέχεια όλη τη χρονιά γιατί πολύ μου αρέσουν οι πατάτες με κεφτεδάκια.
Στο σπίτι μου, εδώ, στην πόλη είπε ένας φίλος μου οτι είχανε κάτι χορωδίες, εκθέσεις ζωγραφικής και εκδηλώσεις πολλές για το Πάσχα. Στην Επανομή δεν είχε τίποτα. Πάλι καλά γιατί τα βαριέμαι αυτά εγώ.

Πέρασα πολύ ωραία το Πάσχα στο χωριό της γιαγιάς μου, την Επανομή.
Μακάρι όλες οι διακοπές να ήταν έτσι.

Το τέλος είναι η κατεύθυνση της δασκάλας (αυτές οι στάνταρ εκφράσεις που γράφουν στον πίνακα και απαιτούν να συμπεριληφθούν) ώστε να τελειώνουν όλες οι εκθέσεις με μια ευχή.
Η έκθεση σύμφωνα με την δασκάλα κρίθηκε “εκτός θέματος” και μηδενίστηκε.
Αλλά δεν μετράει, γιατί η δασκάλα δεν ήταν από την Επανομή. Που να ξέρει η κοπέλα;

Κανούλας Δημήτρης
(or par...alogos)

Δεν υπάρχουν σχόλια: